Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Καρντάσιαν εναντίον Τουρκίας για τη γενοκτονία των Αρμενίων

Το ακούσαμε και αυτό. Η Kim Kardashian κάνει πολιτική παρέμβαση, ζητώντας από την Τουρκία να αναγνωρίσει την γενοκτονία των Αρμενίων! Και όμως, μια τέτοια γυναίκα που δε φημίζεται και για τις ιστορικές και επιστημονικές της γνώσεις, είπε να μιλήσει με αφορμή την επέτειο της γενοκτονίας των Αρμενίων.

“Εγώ και η οικογένεια μου είμαστε υπερήφανοι για την καταγωγή μας. Ο πατέρας μου μου έμαθε πολλά για την κουλτούρα των Αρμενίων και έχω αναπτύξει δυνατές σχέσεις με τις ρίζες μου.

Κάθε χρόνο, τιμώ τους μάρτυρες που σφαγιάστηκαν από τους Τούρκους το 1915. Αν και πολλές χώρες έχουν αναγνωρίσει την γενοκτονία των Αρμενίων, η Τουρκία επιμένει να την αρνείται”.

“Πολλοί αναρωτιούνται γιατί παραδίδω μαθήματα ιστορίας.... Δεν είναι ιστορία. Μέχρι να αποκατασταθεί η αλήθεια, οι Αρμένιοι θα ζουν με τον πόνο και το φόβο ότι μπορεί να ξαναζήσουν κάτι παρόμοιο.

Λέω αυτά τα λόγια για να δώσω κουράγιο στους συμπατριώτες μου”, είπε στο blog της η Kardashian.

Τρέμε Ερντογάν... έρχεται η Καρντάσιαν!
Exklusiv: Kims kurviges Geständnis by SplashNewsDE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...