Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Δεν την άγγιξα


Δεν την άγγιξα
«Δεν την άγγιξα, και να βάλει στο λαιμό της όσο κολάρα θέλει η κυρία. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ μαζί της...» λέει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Χρήστος Μαγκούφης στους ανθρώπους του κινήματος «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» για το επεισόδιο στα διόδια, με την γυναίκα που ισχυρίζεται ότι την έσπρωξε ο βουλευτής.Ο βουλευτής λέει ότι ταξίδευε για τα Τρίκαλα και ότι στα διόδια είδε τα μέλη του κινήματος «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» να έχουν ανοίξει τις μπάρες, υποδεικνύοντας στους οδηγούς να περάσουν χωρίς να πληρώσουν.
«Εγώ είπα στον οδηγό μου να σταματήσει και έβγαλα χρήματα για να πληρώσω. Στην αρχή οι διαδηλωτές δεν με αναγνώρισαν, αλλά όταν κάποιος είπε πως είμαι βουλευτής στράφηκαν εναντίον μου. Εκεί και η συγκεκριμένη κυρία άρχισε να ουρλιάζει. Εγώ ούτε καν που αντέδρασα. Μάλιστα, πήγε να αγγίξει το χέρι μου και της το τράβηξα. Μετά έμαθα ότι πήγε στο νοσοκομείο και βγήκε με κολάρο. Όσα κολάρα κι αν βάλει, εγώ ένα σας λέω: δεν την άγγιξα και δεν ασχολούμαι με την κυρία. Είναι δικαίωμά μου να θέλω να πληρώσω, όπως δικαίωμα είναι κι εκείνων να διαμαρτυρηθούν» απαντά ο βουλευτής για το επεισόδιο, δείχνοντας μάλιστα και ένα γρατζούνισμα στον καρπό του από τα νύχια – όπως είπε – της κυρίας.

Και έτσι από το δεν πληρώνω φτάσαμε στο δεν την άγγιξα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...